Hennes

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Tänk om

Av Sara - 25 april 2010 11:34

Den här dagen har inte alls varit något bra, jag har så jävla ont i ryggen. Och jag vet inte vad det kommer från och vad det beror på. Helt plötsligt för ungefär en vecka sen var värken bara där, och sen dess har den alltid funnits där mer eller mindre. Idag är det mer, mycket mer. Kan knappt sitta, ändå har jag smörjt med zoon. Får ta en ibumetin oxå och hoppas det blir något bättre.

Det jobbiga är att jag inte vet vad det beror på, vad jag har gjort. Det kan ju vara något tillfälligt såklart, att jag suttit lite för mycket framför datorn till exempel senaste tiden för att jag gjort läxor. Eller så kan det ju vara träningsverk efter igår, men jag hade ju ont redan innan. Tänk om det faktiskt är så att jag gjort mig illa!

För någon vecka sen släpade jag en stor motor som skulle till soptippen. Det kan vara det. Den var så tung att jag själv inte kunde rubba den hur jag än bar mig åt. Min morbror och jag hjälptes åt, han bände med ett spätt och jag hängde i den, hur bra kan det vara?


Ärligt talat är jag rädd. Både mamma och pappa har/hade problem med sina ryggar för att de gjort sig illa som unga. Och sånt kan ju vara ärftligt, kanske inte att man gör sig illa men att man har en känslig rygg. Tänk om jag faktiskt får bestående men av det här. Tänk om jag alltid kommer ha ont av det här, som mamma.

Såklart är det säkert ingenting, men man vet ju aldrig. Och ärligt talat börjar jag bli orolig. Vad hemskt att ha ont jämt... Och jag som vill jobba som personlig assistent, tänk om jag inte kan det bara för att jag har ont i ryggen. Vad ska jag då göra med mitt liv?

Vilka skräckscenarion jag målar upp, men tänk om.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards