Hennes

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Sara - 30 april 2010 15:52

Idag är det Valborg, och för mig innebär det att åka till Christine och grilla några vänner. Men först ska jag till Ica och handla nåt att grilla, bussen går om ca en timme. Innan det ska jag äta, haha låter som om hela mitt liv kretsar kring mat. Tjocksara.

Nej men jag är rätt oseriös idag, är rätt trött så beror nog på det. Har varit väldigt effektiv idag. Var ju hemma från skolan så då passade jag på att springa en sväng, släpa bort alla grenar från vårt fällda träd som låg på grannens tomt, skrivit en jobbansökan och skickat in den och badat i sjön. Hör på den, jag har badat i sjön! Hur många kan skryta med det såhär års? Men fan vad kallt det var, dock väldigt uppfriskande då jag gjorde det precis när jag kommit hem från min joggingrunda.


Nu ska jag laga mat, taco. Hoppas ni får en bra kväll =)

Ovido - Quiz & Flashcards