Hennes

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Sara - 12 april 2010 21:49

Idag har jag haft en trevlig dag med Lisa och Kristin och hennes killes hund, Udda. Först var vi vid Lyttersta och åt glass för att sedan åka hem till Kristins kille och grilla. Udda passade även på att bada när vi var vid Lyttersta, det trots att isen ligger kvar bara ett par meter ut i vattnet. Det måste ha varit svinkallt!

Så det blev inget gjort med läxor då heller, fast det hade det nog inte blivit iallafall om jag ska vara ärlig. Är inte alls på "göra-läxor-humör" av någon anledning. Är så mycket annat som drar nu för tiden, iallafall när det som idag är fint vårväder. Så om man får chansen att göra något annat så tar man den, även om man inte borde. Har dock skrivit klart ett arbete i Kulturhistoria och skickat iväg det nu, det känner jag mig stolt att säga. Nu är det väl bara 10 meter kvar i min hög av ogjorda grejer. Högst upp på listan nu står iallafall att börja skriva på uppsatsen i projektarbetet, är ju snart dags att lämna in den!

Nej nu ska jag sluta tänka på sånt för idag, det får mig ändå bara att må dåligt. Ska ta tag i det sen... någon gång. Vänta inte för länge bara Sara!!

Av Sara - 12 april 2010 11:47

Kom på att nu när jag skrivit massa om hur jag ska bli bättre på att blogga är det väl bäst att jag håller det oxå. Tänkte passa på nu när jag ändå satt vid datorn. Än så länge har jag inte hunnit göra så mycket alls idag. Bara duscha och suttit vid datorn, känner mig fortfarande helt nyvaken fast klockan snart är 12. Satte mig egentligen vid datorn för att göra läxor men har inte ens börjat även fast jag suttit här över en halvtimme. Tänkte försöka äta något nu så jag får lite energi, får ge läxorna ett nytt försök efter det. För idag MÅSTE jag göra dom, även om det är tråkigt. Blir så när man alltid skjuter upp saker .

Ovido - Quiz & Flashcards