Hennes

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Sara - 28 april 2010 21:45

Att ge mig ut och springa var ett väldigt bra initiativ. Inte ens att det regnade hindrade mig. Faktum var att det var väldigt skönt att springa i regn, kan tänka mig att det är ännu bättre att springa i regn på sommaren då det är varmare. Bra gick det oxå, bättre än förra gången. Kul med lite framsteg, det är alltid motiverande =)


Av Sara - 28 april 2010 18:00

Av någon anledning är jag fruktansvärt uttråkad. Har sista tiden alltid gjort något efter skolan, men just idag blev det inget. Samtidigt som det är skönt att jag inte alls är lika trött nu som jag var i vintras, då jag somnade i soffan så fort jag kom hem från skolan, så är det lite jobbigt när man (som idag) inte har något att göra och blir uttråkad istället. Såklart kommer tanken att jag borde göra läxor upp på en gång då, och jag vet att jag borde. Men det är ju så tråkigt!

Kommer inte på så mycket som skulle kunna vara kul att göra heller. Så istället för att sitta här och klaga så ska jag nog ut och springa. Om man inte kommer på nåt kul kan man ju åtminstone göra nåt nyttigt, och just nu gör jag nog det hellre än läxor, vilket var det andra valet. Förhoppningsvis har jag lite motivation att göra läxor senare, då har jag varit riktigt duktig =)

Ovido - Quiz & Flashcards