Hennes

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Man lever bara en gång

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänker sen att de inte skulle passa.

Det kanske verkar krångligt men det är det inte, jag behöver få börja om. Helst någon helt annan stans. Jag får klaustrofobi av att vara kvar här.

Men vart ska jag åka?

Jag vill flytta och jag vill resa, men vad ska jag börja med? Och hur ska jag någonsin få råd?


Antingen startar jag en ny  blogg eller så börjar jag om på den jag har. Skriver att jag vänder kapitel och gör det. Jag får fundera. Det viktigaste är ju inte att få rätsida på bloggen utan att få rätsida på livet. Det är det jag prioriterar högst just nu. Jag vill ha riktigt jävla kul, ska ha det!


Önska mig lycka till.

 
 
Ingen bild

kook

21 oktober 2010 00:18

Dra iväg och utomlands, tex. telefonist på ibm i dublin, behöver i princip kunna svenska, tjänar bra och ska vara en grymt kul stad. Bara ett förslag.

Lova att säga till på denna bloggen först bara om du byter namn! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Av Sara - 13 september 2010 00:25

Jag fick en impuls att skriva en blogg såhär mitt i natten. Jag tänkte passa på att berätta om min helg. Helgen börjar på fredagen, det tycker iallafall jag och eftersom jag numer är ledig på fredagar känns det ju ännu mer som helg då. Hela min fam...

Ovido - Quiz & Flashcards