Hennes

Alla inlägg under augusti 2008

Av Sara - 30 augusti 2008 12:44

Idag är det skogsröjet. Det ska bli kul. Har typ sett fram emot det sen det förra tog slut. Dock är jag sjuk... Det är så jävla typiskt att så fort man ser fram emot något så blir det aldrig så bra som man hoppats på. Men det kommer inte hindra mig (hoppas jag), har sett fram emot det här för länge och betalat för mycket pengar för just den här dagen för att lite feber ska stoppa mig. Dock har det blivit uppskjutet några timmar, så vi missar Hästpojken. Fan!

Men det löser sig säkert, bara göra det bästa av situationen och ge sig fan på att det ska bli kul så kommer det säkert bli det oxå. Det tvivlar jag inte en sekund på.

Bra väder, bra band och bra sällskap. Kan det bli mycket bättre än så?!

Av Sara - 28 augusti 2008 18:13

Jag har internet igen :D:D:D


Efter 4 veckor utan det är det äntligen tillbaka.

Välkommen!

Av Sara - 19 augusti 2008 14:09

Nu har min dator vart officiellt död i ca 3 hela veckor! Eller egentligen är det internet som inte funkar, men det räcker gott det med. För utan det finns det ändå inget att göra när man sitter vid datorn. Det är sorgligt. Har ingen aning om när det kommer bli fixat heller.

Sitter för tillfället vid Lisas dator och bloggar. Njuter lite av att kunna se vad folk haft för sig på senaste tiden medan hon duschar. Men det är ändå inte samma sak. Tur att det inte hände på vintern iaf. På sommarn brukar man ändå kunna sysselsätta sig med annat, på vintern är det svårare. Tur i oturen skulle jag vilja påstå.

Jaja, hus som helst har jag typ inget alls att skriva om så jag ska sluta nu. Snart ska jag och Lisa åka och skaffa busskort. Det är det absolut bästa med skolan. Att man får busskort. Så mycket enklare att ta sig till ställen då. Dock är allt annat med skolan dåligt, och vad som är ännu dåligare är att den börjar om 6 dagar... Tänk vad fort tiden går...

Av Sara - 1 augusti 2008 17:21

Det slog mig inte att det var första Augusti förrän jag läste min egen blogg.

Faan!

Det betyder snart skola och snart höst. Snart slut på lovet och snart slut på värmen.

Usch!

Jag ska gå i ide... Någon gång i oktober borde vara lagom, sen kan jag vakna upp lagom till Jul och Nyår och sen somna om igen. Kan ha klockan stå på April.


Jag vill inte, vill inte, vill inte. Vill verkligen inte! Bara 24 dagar kvar. Och vad kan man göra åt tiden? Den kommer ju fortsätta gå vare sig man vill eller inte. Så varför är det så svårt att acceptera det?

Av Sara - 1 augusti 2008 17:14

Sitter här och spelar gitarr. Det är rätt så kul faktiskt. Iaf i fem minuter tills jag inser hur dålig jag är. Jag som så gärna vill vara bra! Det värsta med mig är dock att jag ger upp på en gång om det inte funkar som jag vill. Tål inte att vara dålig. Egentligen inte ens att vara sämre än någon annan. Måste alltid vara bäst!!

Hur som helst ska jag ändå sluta spela nu, Lisa kommer snart och jag borde ha klätt på mig något annat än pyamas tills dess. Kanske dessutom städa mitt rum en smula. Men var sak har sin tid och just nu är det tid för att skriva en meningslös blogg.


Men nu var den slut, tut.  

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards