Hennes

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Min helg

Av Sara - 13 september 2010 00:25

Jag fick en impuls att skriva en blogg såhär mitt i natten. Jag tänkte passa på att berätta om min helg.

Helgen börjar på fredagen, det tycker iallafall jag och eftersom jag numer är ledig på fredagar känns det ju ännu mer som helg då. Hela min familj har varit sjuk i veckan och även jag fick vara hemma från jobbet onsdag-torsdag. På fredagen kände jag mig dock nästan frisk så jag passade på att städa huset och färga håret. Blont igen såklart men jag hade utväxt. Så när jag på kvällen gick ut med Natalie kände jag mig extra fin. Det blev en trevlig kväll, trots att vi inte kom in på Harrys som vi hoppats på. Vi träffas ju inte så ofta längre så det var jättekul att bara träffas och prata. Eftersom det var längesen jag var ute var det kul att komma ut och träffa folk med. Träffade på Lisa, Christine och Erik bland annat, men jag visste redan att de skulle vara där.


Efter viss övertalning fick Natta mig att gå med till ett bord med ett par killar. Jag kände egentligen inte alls för det men de visade sig vara treviga att prata med och vi fick kul. Den ena killen bjöd på en flaska vin som vi delade på. Han var trevlig att prata med och jag var trevlig tillbaka men jag hoppas verkligen att han fattade att jag bara var vänskaplig och inget annat.


Hur som helst, dagen efter (i lördags) vaknade jag upp vid halv 2. Och på kvällen åkte jag och Lisa til Christine för filmkväll. Och filmkväll blev det! Vi kollade på 5 filmer, den sista tog slut vid ca 5 på morgonen. Det var jättekul. Och kul med en filmkväll som innehåller mer än två filmer och slutar klockan halv 12, våra filmkvällar brukar vara så klena. Men inte denna gång :)


Idag har jag bara tagit det lugnt, vaknade återigen vid halv 2, så jag har vänt något på dygnet. Imorgon ska jag vara hemma. Plugga lite trafikteori hade jag tänkt. Träffa Erik också förmodligen. Det ska bli kul! Det var längesen det bara var han och jag som umgicks.


Men nu är det hög tid att sova, Godnatt alla som fortfarande är vakna:)

 
 
ilhana

ilhana

13 september 2010 00:44

kul med nattbloggning, det håller jag med om! kram

http://sorandom.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards