Hennes

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Sara - 26 april 2010 21:48

Idag har jag umgåtts med Lisa, Christine och Erik. Lisa, Christine och jag begav oss ut på en picknick i vårvädret innan vi blev tvungna att vända hem till mig igen för att Erik kom. Han och Christine skulle ha solistuppspel på kvällen så Christine väntade hos mig då det inte gick några bra bussar från henne. Jag skulle egentligen oxå varit med, men när jag frågade min lärare om man "var tvungen" svarande hon nej så då valde jag att inte vara med. Det kanske påverkar betyget, men jag kommer ändå inte få MVG.


Men ärligt talat har jag glömt bort orsaken till att jag började skriva på den här bloggen nu... hade massa grejer att skriva om men nu fick jag hjärnsläpp. Antar att jag är trött. Så nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, måste försöka läsa ut en bok tills imorgon, är väl ca 150 sidor kvar så får se hur mycket jag orkar. Men är en bra bok så det ska nog gå bra =)

Ovido - Quiz & Flashcards