Hennes

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Sara - 9 april 2010 08:21

Idag är jag uppe tidigt, som alltid på detta påsklov känns det som. Men har varit det sen 6 och det är kanske lite att ta i även för mig. Gick upp då för att hjälpa mamma att ge min katt en spruta mot värk (han är nyopererad). Efter det kändes det meningslöst att gå och lägga sig igen då jag ändå skulle gått upp en timme senare. Jag och Natalie ska nämligen till Örebro idag för att handla, och min buss till henne går vid 9.

Så detta hinner inte bli något långt inlägg då jag har saker kvar att göra innan jag måste gå.


Igår var jag förresten på "grillkväll" med Lisa, Christine och Erik. Det var trevligt =) Känns väldigt bra att hitta på saker med folk på lov oxå och inte bara träffa dom i skolan. Och nu ska jag som sagt åka och handla med Natta, dock går vi inte i samma klass. Men desto större anledning att träffas utanför skolan då :P

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards