Hennes

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Time limited

Av Sara - 11 april 2010 11:02

Under de senaste veckorna har jag haft speciellt intresse för en speciell person. Vi träffades när jag var ute i Norrköping i mars någon gång. Vi bytte nummer och jag trodde verkligen att det kunde bli något. Men icke. Tiden gick och när vi inte träffades igen började iallafall jag tappa intresset, antar att han kände samma sak. Det blir lätt så när man bara skriver nåt sms till varandra ibland, och det inte händer nåt mer. Det stannar vid det, och efter ett tag blir det tråkigt. Det är väldigt synd, för vi hade jättekul när vi träffades och han verkade vara väldigt trevlig. Kanske en sån jag skulle kunna falla för, dock behöver jag mer tid för att kunna veta en sån sak.

Men problemet för mig var att han bodde just i Norrköping. Det är långt dit, särskilt för mig som måste anpassa mig efter tågen isåfall. Och jag ville inte åka dit själv heller, det var nästa problem. Vi sa att vi skulle träffas men bestämde aldrig när. Och nu har det typ gått en månad, och han som jag från början var så intresserad av och som verkade så spännande är inte alls lika intressant längre. I början tyckte jag att det var tråkigt att det aldrig utvecklades till något, men nu tror jag inte att jag bryr mig längre. Antar att tiden har sin gång. Men det är synd, det kan jag inte annat än tycka, men nu har det gått för lång tid. Eftersom vi bara har träffats en gång skulle det bara kännas konstigt om vi träffades igen efter såhär lång tid. Vad skulle man säga liksom?


Jag vet inte varför jag valde att skriva om det här, men antar att en av anledningarna är för att jag vill komma ihåg det här senare. Jag tänkte även försöka bli bättre på att blogga. Både på att skriva blogginlägg oftare och på att skriva om mer privata saker. För förut har jag ofta undvikit det. Men jag ska försöka bättra mig, vara mer djupgående och inte bara vara allmän när jag skriver. Iallafall ibland, när jag har nåt intressant att skriva om. För jag har väldigt mycket jag går och tänker på dagligen, sånt man glömmer bort om man inte skriver ner det. Och det är väldigt synd. Vissa saker är för privata för att skriva om i min blogg, men just nu har jag inte ork att börja skriva dagbok. Vilket annars skulle vara det bästa.

Jag hoppas genom att blogga lite mer aktivt oxå kunna få lite flera besökare. Under de senaste månaderna har min besöksstatistik rasat, något jag bara har mig själv att skylla på. Men nu ska jag bättra mig, hoppas det uppskattas. Jag vet att jag kommer tacka mig själv senare i livet för det iallafall, det är alltid kul att kunna läsa om vad man gjorde förr i tiden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards