Hennes

Alla inlägg den 24 september 2007

Av Sara - 24 september 2007 17:40

Jag är ensam i Lisas hus. Hon är och klipper sig. Det är faktiskt ganska så tråkigt här.

Jag tror att det är folk på ovanvåningen också, det gör det hela ännu läskigare. Jag känner mig inte hemma här när inte Lisa är med. Men det kanske inte är så kontigt egentligen.

Hoppas att hon är klar snart...

Av Sara - 24 september 2007 00:57

Jag vet inte vad jag gör uppe såhär sent, för jag är ju så trött. Som tur är ska jag vara ledig måndag-tisdag pga nått lov, och det är bra. Det är kanske därför jag segar mig uppe, bara för att jag kan...


Det är alltid så, jag vill sova men gör det inte. Jag sitter uppe tills jag nästan svimmar. Fråga mig inte varför, det bara blir så.


Jag ville vara ute inatt, titta på stjärnorna. Men det blev såklart inte så, det blir aldrig som man planerar.... Jag insåg att det skulle vara ganska tråkigt att vara ute ensam, plus att alla monsterna skulle märkas mycket tydligare när man inte hade socialt sällskap.

Men när jag insåg mitt behov av att vara ute så var klockan 10 på kvällen och sista bussen hade gått. Visserligen äger jag ju en moppe men det är så jävla läskigt att köra.

Så fort jag inte kört moppe på ett tag så blir jag rädd för den. Rädd för att ramla, det gör ju så ont. Tyvär lyckas jag alltid med det.


Tidigare idag så var lisa här, vi sov och sen kollade vi på en film och sen åkte hon hem. Det var ca 2. Det var tredje tjockkvällen den här veckan. Det är konstigt att jag inte rullar fram.
Efter det drog min familj vidare till mormor där även min lilla kusin med tillhörande föräldrar fanns.

Edvin är väldigt gullig. Han har fortfarade allt det bebisaktiga i sig. Det tar ca en halv sekund innan man är förälskad i honom.


Imorn ska jag nog in en sväng till Vingåker när jag kommit upp ur sängen. Borde sova, annars kommer jag aldrig vakna...

Det märks vad som händer då. Möjligtvis kommer det en blogg om det vid ett senare tillfälle.


ps. denna dag är fortfarande söndag för mig ds

Ovido - Quiz & Flashcards