Hennes

Alla inlägg den 8 september 2007

Av Sara - 8 september 2007 21:03

Förlåt mormor. Det var inte meningen att kalla dig idiot i min förra blogg. Jag fick reda på i efterhand att det var du som ringde och bröt min uppkopplingston, eller vad det nu kallas, när jag skrev bloggen som försvann (mer om det i bloggen innan).

Jaja, skit samma. Du lär ju ändå aldrig läsa detta, men nu känner jag mig som en bättre människa. Man ska be om förlåtelse för att kunna bli förlåten... krångligt jag vet men med lite tur så hamnar jag i himlen för dethär :D

puss o kram

Av Sara - 8 september 2007 18:27

Fan i helvetes jävla skit. Jag hatar vår jävla cp dator, eller uppkopplingen eller vad fan det är fel på.

Just när jag var klar med min blogg så var det nån idiot som ringde och då bröts uppkopplingen. Faan, jag hann inte ens spara. Bloggar blir aldrig lika bra när man ska försöka skriva dom för andra gången. Just nu är jag för upprörd för att ens försöka!

Ovido - Quiz & Flashcards