Hennes

Alla inlägg den 16 september 2007

Av Sara - 16 september 2007 16:44

Jag önskar att jag kunde gå oberörd genom livet. Fortsätta att vara lycklig trots allt som hänt.
Men jag kan inte. Jag kan inte spela lycklig när mina mest älskade dör. När allt jag känner är smärta. Det går inte, så stark är jag inte. Eller så hjärtlös.


Älska och sakna hör ihop. Man saknar dom man älskar, om man inte saknar dom kan man inte heller ha älskat dom.

Jag älskade pappa och morfar. Det är därför det gör så ont. Det är därför jag inte kan sluta gråta. Därför jag inte orkar vara glad.

Snälla försök förstå. Jag kan inte bara gå vidare.


Jag kommer aldrig kunna låtsas som om ingenting av detta hänt. Jag kan bara lära mig leva med det. Leva med smärtan och saknaden.

Jag kommer aldrig sluta sakna min pappa och morfar. Det skulle vara som att sluta älska dom.

Jag kan aldrig sluta älska dom. Dom betyder för mycket. Jag kommer alltid gråta för dom.

Snälla försök förstå det.

Av Sara - 16 september 2007 00:19

Lisa jag älskar dig. Tack för att du finns. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig. Lova att aldrig försvinna.

Jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards