Hennes

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Sara - 9 maj 2010 13:55

Nu är det två timmar sen jag skrev förra gången. Och sen dess har jag typ gjort... ingenting. Känns ganska meningslöst. Har visserligen ätit frukost men har inte rest mig från datorn än. Det ska jag dock göra nu, innan hela dagen har gått. Tänkte gå ut innan det blir mörkt. Visserligen är det molnigt och rätt kallt idag så känner inte det draget efter att vara ute som jag kan känna när det är soligt och varmt. Men då får jag iallafall någonting gjort idag.

Av Sara - 9 maj 2010 12:00

En sak som är irriternade är när personer med nummer man inte känner igen ringer mitt i natten och man inte vaknar av det. Jag vaknar iallafall aldrig när folk ringer till mig när jag sover, trots att jag har mobilen precis bredvid mig. Så imorse när jag vaknade såg jag att jag hade ett missat samtal, och jag har ingen aning om till vem. Kollade upp det på eniro nyss men det fanns inte med där. Irriterande. Och jag som blir så nyfiken när sånt här händer, vem var det? Vad ville personen mig mitt i natten? Eller ringde den bara fel?


Hur som helst.. idag vet jag inte vad jag ska göra. Var meningen att släkten skulle komma och gratta mig, men så blev Elin sjuk i feber inatt så då blev vi tvungna att skjuta på det. I fredags var jag ute på krogen med Natta, Lisa och Chrsitine. Det var faktiskt väldigt trevligt, gick mycket bättre än jag vågat hoppas med tanke på att de inte känner varandra. Sa att vi borde göra om det någon gång, det tycker iallafall jag skulle vara kul.

Igår var en skum dag, jag var allmänt bakis till att börja med men sen blev det bättre och jag blev övertalad att åka till stan. Det var oxå lite skumt även om det faktiskt blev rätt trevligt när man ser tillbaka på det.


Nu ska jag äta frukost, känns som om det börjar bli dags. Förhoppningsvis hinner jag med att göra lite läxor idag, slutbetygen sätts ju snart så börjar bli dags att lämna in allt.

Ovido - Quiz & Flashcards