Hennes

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Sara - 25 maj 2010 20:19

Vad trött jag är! Har varit vaken i stort sett sen fyra inatt. Så just nu känns det bara som om jag skulle vilja gå och lägga mig, men dum som jag är tycker jag att det är för tidigt att gå och lägga sig innan halv 9. Det kommer jag ångra imorgon. Då har jag förresten "prov" i sång. Dvs så ska jag sjunga en låt jag valt själv samt kunna sjunga ett notpapper. Och det är den enda lektionen jag har, resten är inställt. Likadant med torsdag, då har jag bara ett "prov" fast  i piano. Tur som jag hade fick jag mina två uppspel på varsin dag och båda på morgonen, vilket betyder att jag måste gå upp och åka in vanlig tid när jag kunde fått skita i att komma till skolan alls. Men jaja, någon måste ju få de här tiderna oxå :p


Nu ska jag försöka leta fram lite kort till studentkalendern, den börjar ta form! :D


Ovido - Quiz & Flashcards