Hennes

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Sara - 30 maj 2010 22:33

Som sagt är det fullt upp nu. Träffade nyss Ida för första gången sen jullovet. Vår vänskap är nog inte riktigt normal, vi träffas ca en gång i halvåret och när vi gör det är det som att vi aldrig haft ett uppehåll. Vi pratar och tar igen allt vi missat. Kanske beror det på att hon är min absolut äldsta vän, kanske för att vi är så lika.


Nu har jag läxor att göra, jag har nämligen ett religionsprov imorgon jag glömt att träna på. Men så går det när man har fullt upp, blir inte mycket sömn då men det är bara kul. Vad som väntar imorgon är det inget som vet, men jag hoppas att det blir fint väder och varmt så jag kan ha kortbyxor eller kjol. Blir första gången att ha det i skolan för iår isåfall, men det återstå att se som sagt. Måste väl vara över 20 grader imorgon bitti för att jag ska våga sätta på mig det.


Av Sara - 30 maj 2010 18:11

Såhär års händer det väldigt mycket känns det som. Inte nog med att det är vår och folk har börjat vakna till liv igen så tar jag snart studenten. Det innebär att det händer massa skoj, massa fester men även annat som finns till för att fira sista tiden tillsammans som klass. Egentligen är det bra synd att man inte börjar göra saker tillsammans förrän de här tre åren nästan är slut. Men det var likadant i nian så antar att det hör till. Hur som helst älskar jag den här tiden, jag älskar att ha fullt upp. Visst blir man lite sliten men det är det värt. I onsdags var det ju som jag nämde i nåt tidigare inlägg ölbrännboll (fast jag drack bara cider), i fredags var det studentfest på Safiren och igår var det Majrock i Katrineholm som jag var och kollade på då några i min klass spelade där. Nästa vecka är det lärarmiddag och ett par fester, men det tar jag då. Om jag hinner.

Nu ska jag plugga inför mitt sista prov på gymnasiet, snart behöver man inte bry sig  mer och det känns skitbra =)

Ovido - Quiz & Flashcards