Hennes

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Sara - 31 maj 2010 23:18

Återigen en sen kväll. Och jag vet inte varför, jag är trött men har inte alls någon lust att sova. Jag tror att det har att göra med de ljusa kvällarna, när det fortfarande är dagsljus ute vill man ju inte gå och lägga sig. Då vill man vara vaken, göra saker! Dessvärre blir det ju färre och färre mörka timmar, vilket skulle innebära mindre och mindre sömn för min del. Men på sommaren behöver iallafall jag inte lika mycket sömn, då hämtar man sin energi även någon annanstans ifrån, troligen solen.

Jag har kommit fram till att jag älskar solen, på vintern ser man så lite av den och på sommaren värmer den min annars så frusna kropp.

Men nu ska jag nog sova, satt uppe till 1 igår så borde försöka komma isäng innan 12 iallafall inatt.

Godnatt =)

Av Sara - 31 maj 2010 07:15

Tänkte att jag kunde passa på att skriva några rader medan datorn ändå var på. Ska nämligen föra över pengar mellan olika konton så jag har så det räcker till att betala en klasskompis för studentvagn. 180 kr skulle det kosta, rätt mycket pengar men med tanke på att vi bara är 17 i klassen numer så antar jag att det inte blir så mycket om man slår ihop det.

Snart ska jag äta frukost, sen bär det av till skolan. Lite tråkigt att vara inne när det ser ut att bli en sån fin dag. Men snart är det sommarlov iallafall, och eftersom jag än inte fått nåt jobb får jag nog alldeles för mycket fritid då istället som jag kan njuta av. Bäst att passa på att göra saker medan det fortfarande finns nåt att göra.

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards