Hennes

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Sara - 24 maj 2010 21:43

Detta kommer bara bli ett kort inlägg även fast det var några dagar sen jag skrev nåt, men jag är skittrött så det får duga. Denna dag har jag/vi hunnit jobba endel på studentkalendern. I mina två senaste inlägg har jag spytt galla över min klass, så tänkte förklara och säga att det inte varit så allvarligt som jag kanske framställde det. Men träffar man folk varje dag i tre år så blir man ibland trött på dom. Nu är jag tillbaka i skolan och kan styra och ställa lite själv och behöver inte förlita mig på att andra ska göra jobbet. Det känns mycket bättre. Och att arbeta med studentkalendern var faktiskt väldigt kul idag.

Förutom det har vi i klassen nu även bestämt endel aktiviteter att göra sista tiden nu. Hoppas bara de blir av oxå.

Men nog om klassen, ska avrunda med att säga att helgen var mysig och att den spenderades med familj och vänner.

Men nu ska jag duscha och sen sova, godnatt =)

Ovido - Quiz & Flashcards