Hennes

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Sara - 22 maj 2010 07:46

Redan uppe, är rätt trött faktiskt. Har sovit rätt dåligt inatt, var så jävulskt varmt på mitt rum att jag fick sova med fönstret på glänt. Idag verkar bli en sån där regnig och grå dag om man kollar ut, dock hoppas jag att jag har fel. Ska nämligen vara ute endel idag om allt går som det ska. Och om allt går som det ska lär min morbror med kusiner dyka upp snart, det är även därför jag är vaken såhär tidigt. Men förutom att jag har rätt ont i huvudet så är det väldigt skönt att vara uppe tidigt på helger.


Jag är meveten om mitt lilla "utbrott" i min förra blogg, och att det kanske inte var så smart. Ska man vara arg på folk ska man inte var det på sin blogg. Men jag är väl inte arg heller, snarare besviken. Besviken på att jag verkar vara den enda som vill göra studenttiden rolig och minnesvärd. Men som det är nu är den inte rolig, den är bara jobbig. Jag bryr mig för mycket, vill för mycket. Jag hade sett fram emot den här tiden, hade en bild av hur den skulle se ut. Klart man blir besviken när ingen annan verkar bry sig. Det är det det hela handlar om, den jävla studentkalendern bryr jag mig inte längre om. Den får någon annan ta tag i för jag okar inte slösa mer energi. Den är en sån sak man måste ta sig tid för att fixa, men ingen verkar ha den tiden att ge. Och den var meningen som en kul grej, nu är den inte kul längre. Det jag egentligen bryr mig om är studentvagnen. Jag SKA åka studentvagn, om jag så måste åka med en annan klass. För just nu verkar det inte som om min klass kommer orka fixa studentvagn heller.

Ovido - Quiz & Flashcards