Hennes

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Lite om min helg

Av Sara - 9 maj 2010 12:00

En sak som är irriternade är när personer med nummer man inte känner igen ringer mitt i natten och man inte vaknar av det. Jag vaknar iallafall aldrig när folk ringer till mig när jag sover, trots att jag har mobilen precis bredvid mig. Så imorse när jag vaknade såg jag att jag hade ett missat samtal, och jag har ingen aning om till vem. Kollade upp det på eniro nyss men det fanns inte med där. Irriterande. Och jag som blir så nyfiken när sånt här händer, vem var det? Vad ville personen mig mitt i natten? Eller ringde den bara fel?


Hur som helst.. idag vet jag inte vad jag ska göra. Var meningen att släkten skulle komma och gratta mig, men så blev Elin sjuk i feber inatt så då blev vi tvungna att skjuta på det. I fredags var jag ute på krogen med Natta, Lisa och Chrsitine. Det var faktiskt väldigt trevligt, gick mycket bättre än jag vågat hoppas med tanke på att de inte känner varandra. Sa att vi borde göra om det någon gång, det tycker iallafall jag skulle vara kul.

Igår var en skum dag, jag var allmänt bakis till att börja med men sen blev det bättre och jag blev övertalad att åka till stan. Det var oxå lite skumt även om det faktiskt blev rätt trevligt när man ser tillbaka på det.


Nu ska jag äta frukost, känns som om det börjar bli dags. Förhoppningsvis hinner jag med att göra lite läxor idag, slutbetygen sätts ju snart så börjar bli dags att lämna in allt.

 
 
Natalie

Natalie

10 maj 2010 08:31

Jag övertalade dig inte! Jag frågade, och dessutom sa jag att jag inte ville tvinga dig :P :)

http://www.nogg.se/natalieolsson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards