Hennes

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Ska man få något gjort måste man göra det själv

Av Sara - 21 maj 2010 23:09

Sammanfattningsvis har den här dagen varit väldigt seg. Eller rättare sagt, jag har varit seg. Har gått runt och varit trött hela dagen och lyckades till och med somna i en solstol på verandan någon timme. Med massa filtar på mig och fågelkvitter, så det var rätt mysigt.

Sen gick min mobil sönder och det var då min dag blev officiellt dålig. Jävla skitmobil, just nu skulle jag helst bara vilja spola ner den i toaletten. Och återigen samma fucking fel, så fort man stänger av den (denna gång för att batteriet tog slut när jag sov) så startar den inte igen. Den är död! Och det var av precis av den anledningen jag köpte ny mobil, för att min förra hade samma problem. Och det är inte simkortet det är fel på heller för så fort jag sätter i det i någon annans mobil än mina egna så startar den utan problem. Så helt onödiga pengar slösade på en mobil som inte ens funkar. Ska lämna in den på lagning (igen) så då blir jag ju utan den i flera veckor igen, jippie.


Nej fy fan, och sen fick jag reda på att arbetet med studentkalendern står still. Jag har ju varit sjuk och hemma från skolan denna vecka och tydligen har det inte hänt ett skit under den tiden. Ska man ha något gjort måste man tydligen göra det själv. Och visst, nu är jag på dåligt humör redan innan, men jag är ändå måttligt irriterad över detta. Ingenting går framåt. Om det fortsätter såhär så kommer vi stå med en stor omålad spånskiva på studentdagen utan vagn och utan att ha gjort något tillsammans som klass för att fira studenten. Det känns som om det bara är jag som bryr mig, och det kanske är så. Och så mycket som jag tjatar och är arg på folk nu för tiden så kommer jag snart inte ha några vänner kvar heller. Jag ska oxå sluta bry mig, det är helt enkelt inte värt det. Om någon annan bryr sig får de ta tag i det hela nu för jag orkar inte längre.


Nu ska jag gå och lägga mig, är ändå bara på dåligt humör. Men är det så konstigt? Imorgon bitti kommer förhoppningsvis mina små kusiner på besök. Det ska bli kul. Så nu ska jag sova så jag orkar med dom, de kommer rätt tidigt oxå så om jag ska sova inatt börjar det bli dags att lägga sig.

Godnatt.


 
 
Ingen bild

lisa

22 maj 2010 01:05

jag sa att vi skulle måla den om vi fick tid, det fick vi inte. vad ska vi göra åt saken?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards