Hennes

Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Minilov

Av Sara - 29 april 2008 21:48

Och så var det lov, jippie! Ska faktiskt bli riktigt skönt att bara få vila upp sig några dagar. Har inte så mycket planerat än, satsar på att göra vad som faller mig in istället. Det är egentligen nästan bättre. Men imorn är det Valborg och än är det ingen planerat, känns som om jag borde bestämma mig snart.

Annars kan jag ju alltid vara hemma. Har inte lika stort behov av att göra saker nu för tiden, på gott och ont såklart. Kanske har tröttnat på att alltid vara upptagen med något, insett att det inte gör så hemskt mycket om man är hemma någon gång ibland heller. Hur som helst är jag glad att fått den insikten. Att man inte alltid MÅSTE göra något. Men på Valborg skulle jag inte ha nått emot att göra nått. För det hör liksom till då.

Likadant med Nyår och Midsommar. Man ska liksom göra nått då, vare sig man vill eller inte. Men det är så det ska vara och jag har ärligt talat inget emot det.


Just nu skriver jag mest för skrivandets skull. Jag tycker det är kul att skriva, se vilka ord som blir. För jag brukar inte veta det innan jag skrivit dom. Jag har aldrig någon plan på vad jag ska skriva om när jag börjar skriva. Den kommer av sig själv vartefter. Jag skriver liksom direkt från det jag tänker på. Därför man kanske inte förstår allt jag skriver, om nu det är ett problem.

Men vad vet jag, jag vet ju vad jag tänker...

 
 
Ingen bild

Mia

30 april 2008 12:21

Varför ska du inte vara med Lisa?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards