Hennes

Alla inlägg den 2 april 2008

Av Sara - 2 april 2008 23:52

Framtiden... är det nått man borde tänka på nån gång ibland? Eller är det bäst att låta bli, för att inte bli besviken? Hur som helst är det vad jag tänker på nu. Min framtid. Vad som kommer att hända och vad som inte kommer hända. Kommer alla mina förhoppningar och drömmar att slå in eller kommer livet fortsätta som det börjat och allting bara kommer fortsätta att gå fel.

Jag hoppas verkligen inte det.

Just nu känns min framtid väldigt osäker, frågan är om den inte alltid har gjort det... Eller när man var liten trodde man väl att det skulle bli som i en saga. Att prinsessa träffar prins och att dom lever lyckliga i alla sina dagar. Jag var då självklart prinsessan. Men vem fan är prinsen? Borde jag veta det vid det här laget? Alla i min släkt träffade sina drömprinsar och prinsessor när dom var mellan 14 och 18 år. Jag är snart 17 men har fortfarande inte sett till någon prins. Visst har det funnits killar, men jag har aldrig älskat någon som jag hoppats få göra. Kommer livet bli som jag önskade eller kommer jag bara bli besviken?

Kommer jag få min saga eller kommer jag dö ensam i en lägenhet?

Ovido - Quiz & Flashcards