Hennes

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Sara - 12 april 2008 17:28

Nu har jag inte tid att sitta här längre, ska nämligen ut och leva livet. Jag ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv. Och det kapitlet börjar med att jag tar en dusch.


Så hejdå, hör av mig när jag får tid.

Av Sara - 12 april 2008 17:01

Tänk vad tiden går. Om mindre än en månad så är jag 17 och om bara lite drygt ett år så är jag 18. Och då är man vuxen! Eller kanske inte rent mentalt men enligt lag är man tillräckligt stor för att bestämma över sig själv då iaf. Då får man göra allt vuxna får göra, förutom att handla alkoholhaltiga drycker på systemet och bo på vissa familjecampingar såklart. Men ändå. Jag kommer iallafall få göra betydigt mycket mer då än jag får nu, lagligt dessutom!

Det är lite coolt, men samtidigt läskigt. För vill jag verkligen bli vuxen?

Fast spelar det någon roll vad man vill? Tiden går ju vare sig man vill eller inte. Det är kanske det som är det bästa (eller det värsta), tiden kan vi aldrig få att stanna. Enda sättet att inte bli vuxen är att dö innan man fyller 18 år, men jag vill inte dö... Så jag får väl helt enkelt vänja mig vid tanken på att bli vuxen.


Men nu ska jag byta ämne till något ännu mer ointressant. Nämligen att jag tror jag har slagit personligt rekord i antal besökare på den här sidan (hennes.bloggagratis.se altså). 65 besökare under en och samma dag! Det tycker iaf jag är mycket. Så grattis till mig själv.

Men nu har jag inget mer att skriva om så hejdå. Jag hör säkert av mig igen.  

Ovido - Quiz & Flashcards