Hennes

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Sara - 4 april 2008 22:54

Nu kom jag på en kul sak :D


Alla som läser denna blogg måste skriva sina namn som en komentar.

På så sätt så ser jag vilka som läser mina bloggar. För det funderar jag på titt som tätt.

Men på detta sätt skulle jag ha en sak mindre att tänka på



Av Sara - 4 april 2008 22:41

Ibland räcker tiden inte till och ibland finns det alldeles för mycket av den. Just nu står den still.

Jag sitter på kontoret, tittar in i datorn. Chattar med lite folk men är både tråkig och osocial. Har flera chanser att göra annat än att sitta här, men det har bara inte blivit så... alla har väl såna dagar? Dagar när inget egentligen är kul. Eller visst skulle det kunna bli, men å andra sidan... jag sitter väl bra här? Tiden står liksom still, jag har absolut inte kul men tråkigt är inte heller rätt ord.

Det är som att leva i en bubbla.

Jag lever i en bubbla... ja, det skulle man nog kunna påstå. I min alldeles egna bubbla. Men frågan är om jag verkligen trivs med det...


Fan, jag tänker alldeles för mycket...

Av Sara - 4 april 2008 22:19

Jag hade tänkt skriva ett inlägg nu men kom fram till att det inte var värt det...

Ovido - Quiz & Flashcards