Hennes

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Sara - 28 september 2009 21:15

Och ja, såklart är jag fortfarande sjuk. Sjukdomar har en tendens att bli seglivade hos mig, och dessutom komma ofta. Med andra ord har jag inget imunförsvar :p Men vissa har det väl bättre än andra. Jag får försöka hitta på nåt sätt att stärka upp mitt istället. Någon som vet hur?

Hur som helst ska jag vara hemma imorgon med. Har känt av lite i i bröstet (lungorna) och är väldigt rädd för att det ska gå ner och sätta sig där igen och jag ska få såna andningsproblem som jag hade förra året. Men jag överreagerar säkert, är nog bara en vanlig förkyldning.

Dock börjar det bli väldigt tråkigt att vara hemma. Har spenderat alldeles för mycket tid i soffan sista tiden. Växer nog snart fast i den skulle jag tro. Men som tur är finns det massa film att se på, det är alltid ett bra tidsfördriv. Och dessutom kan man sova så mycket man vill. Och det skadar aldrig =)

Puss och kram!

Ovido - Quiz & Flashcards