Hennes

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Sara - 26 september 2009 00:50

Haha yes! Jag har två sidor på min blogg för den här månaden. Im back on track =)

Av Sara - 26 september 2009 00:09

Fortfarande sjuk, var hemma från skolan idag med så har typ inte gjort ett skit på två dagar. Ganska behagligt om jag ska vara ärlig, tråkigt i längden dock. Har bara sovit och legat i soffan och kollat på tv hela dagarna, spelat lite sims oxå. Väldigt bra tidsfördriv faktiskt. Har inte behövt vara ensam något heller då hela min familj är hemma sjuka. Mamma har samma skit som mig, förkyld och hängig, Elin är typ magsjuk eller nåt, så lagom mysigt.

Hur som helst lyckades jag iaf städa mitt rum ikväll. Blev som vanligt rastlös av att inte göra något på en fredag så bestämde mig för att göra mitt rum fint iaf. Och det var behövligt! Möblerade om oxå men blev inte så nöjd. Men orkar inte fortsätta idag för fan vad slut jag blev av att bara städa lite och vrida på min säng. Är visst inte så frisk som jag tror. Får fortsätta imorn om jag fortfarande inte är nöjd då.

Har sett tre filmer idag oxå. The Grinch, Mission impossible och Me, myself and Irene. Vissa mindre bra (mission impossible) än andra (övriga). Dock fanns det ingen text till den sista filmen. Inte att rekommendera. Var inte lätt att hänga med i alla Jim Carreys röster :p


Klippte mig i onsdags oxå, fast det kanske jag sa? Spelar inte så stor roll, här kommer det igen om inte annat. Har dock inte varit ute nåt efter det (förutom en gång på verandran) så har inte haft chansen/orken att fixa till det. Hoppas det blev bra iaf. Jag är ungefär lika rädd för att gå till frisören som många är för tandläkaren. Det är psykiskt, vet inte varför. Är väl rädd att det inte ska bli bra bara. Och det blir det aldrig! Vet inte hur många gånger jag varit helt förtvivlad efter att ha klippt mig. Jag har väl för stora krav, eller så hatar jag förändringar. För när jag väl fått fixa håret själv så hatar jag det inte lika mycket. Då upptäcker jag att det nog faktiskt var rätt fint. Men jag är nog bara helt knäpp.

Eller nån som känner igen sig i nåt liknande?

Ovido - Quiz & Flashcards