Hennes

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Sara - 23 september 2009 21:00

Och nu är jag sjuk. Nämde i min förra blogg att det nog bara var en tidsfråga innan jag skulle bli det, och se så rätt jag hade :p Så imorgon tänker jag vara hemma, sova och titta på film typ. Det verkar lagom. Idag var jag dock i skolan, mest för att jag skulle klippa mig. Det blev bra, hoppas jag. Har inte hunnit fixa det som jag vill än så det återstår att se. Är inte så stor förändring från förut, mest att det slitna är borta och att det ser helt ut igen. Lite kortare såklart, svårt att undvika vid klippning :p Så jag är nöjd. Men jag tänkte inte skriva någon lång blogg idag så alla som orkar läsa mina ytterst intressanta och innehållsrika bloggar får hitta på nåt annat att göra nu. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards