Hennes

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Sara - 9 september 2009 17:59

Nu har bloggagratis verkligen ändrat om sig själva. Inte ens namnet är detsamma (numera bloggplasten). Nu ska jag bara försöka lista ut hur allt funkar här inne oxå. Lite spännade faktiskt :)


Förutom det har jag varit väldigt trött idag, enda sen jag vaknade faktiskt. Var lång dag i skolan och jag blev dessutom hundrig redan vid 9. Så var väldigt glad när matsalen äntligen öppnade. Åt vegitariskt. Dessvärre blev mina lagom diskreta vänner tvungna att tala om vad min mat såg ut som vilket resulterade i att jag istället slängde det och fick gå hungrig.

Kanske säger sig självt att det inte är bästa dagen att försöka lappa ihop trasig vänskap då. Men frågan är om det skulle kunnat funkat ändå. Jag vet faktiskt inte, men jag hoppas fortfarande.

Ovido - Quiz & Flashcards