Hennes

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2007

Lördagens festande

Av Sara - 28 oktober 2007 15:03

Fan vad kul det var igår. Mina vibbar om att det skulle hända något dåligt stämde inte, iaf inte på det sättet som jag trodde... Men så är det alltid.

Många delar runt detta är känsliga, därför går jag inte in på detalj. Om någon undrar något får den helt enkelt fråga. Jag tänker inte nämna allt.


Sammanfattningavis så kan jag säga att Lisa och jag hade lite drygt en halv sjuttis vodka som vi delade på. Vi blandade ut med sockerdricka och det smakade faktiskt ganska så bra. Sen hittade jag något annat skit som jag oxå drack endel av.

Vi åkte ut till Båsenberga i mullen. Jag och fyra av dom andra satt bak. Lite smått trångt. Lisa och jag var lite försenade till uppsamlingsplatsen och när vi väl kom dit hade dom andra redan tjuvstartat med drickandet.

I Båsenberga tände vi en eld. Vi satt på bänkarna där ute och drack. Det var riktigt trevligt.

Jag kände ingenting först men helt plötsligt så var jag i färd med att bestiga en kulle med Lisa, Kalle och Emil.

Dessvärre kom vi aldrig upp på toppen.


Det var inte så mycket gemenskap egentligen, alla råkade hamna med någon person och så umgicka man med den resten av kvällen.

Jag ska erkänna att jag inte kommer ihåg allt. Men det var kul iallafall. Vissa saker är jag tveksm till varför jag gjorde, men vad spelar det för roll?


Jag har märkt att jag blir väldigt utåtriktad när jag är full. Och så gör jag lite mer när jag är full än när jag är nykter. Men det är väl därför man dricker. För att kunna göra lite mer än man kanske borde, sen om man gör något dumt kan man alltid skylla på spriten.

Men detsåklart, det finns gränser även för det...


Som sagt detaljerna skiter jag i. Dom kan såra. Vissa saker är det bäst om man inte pratar högt om.


Puss o kram

Tack för en trevlig kväll kära vänner <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards