Hennes

Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Sara - 27 oktober 2007 13:23

Nu äntligen börjar jag känna mig bättre. Har nämligen vart sjuk halva torsdagen och hela fredagen. Fortfarande inte helt frisk, men tillräckligt för att festa med vänner i Vingåker ikväll... tror jag.

 Fan vad kul det ska bli.

Vi ska antagligen åka mulle till Båsenberga oxå, lagom olagligt.


Jag har dåliga vibbar om att åka mulle. Och mina dåliga vibbar har stämt förut. Det oroar mig. Hoppas att det löser sig.

För jag känner oxå på mig att vi kommer ha väldigt kul, det kan gärna få stämma.


Men nu ska jag gå och vara social mot mamma. Det känns som om jag sviker henne när jag gör såhär, inte berättar och så vidare. Jag önskar att jag kunde ha gjort det. Mycket skulle ha varit enklare då.

Som tur är vet hon att jag dricker, hon råkade hitta en flaska sprit när hon letade tvätt i mitt rum. Hon vet bara inte när jag dricker. Det kanske är bäst om hon inte gör det trots allt.

Det är så jobbigt när hon är besviken på mig, det är värre än när hon är arg.

Ovido - Quiz & Flashcards