Hennes

Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Sara - 10 oktober 2007 18:57

Sitter här och sjunger i min ensamhet. Det är ganska trevligt, jag kollade hur långt upp och hur långt ner i toner jag kunde gå. Det var ganska mycket, fast det lät inte fint då. Sen sjöng jag opera oxå, mycket vackert som vanligt.

 I skolan ska jag sjunga någon cp låt med något cp band, eller två faktiskt. Men det är mest syntsolon så jag slipper nog lära mig så mycket text. Tack för det. Som vanligt blev vi indelade i grupper och fick inte bestämma låtar själva, men det kanske kommer. Antagligen gör det det.


Lisa ska komma snart, vi pratade på msn innan min dator bestämde sig för att haka upp sig, men jag tror hon borde åka i denna stund.


Jag är så trött på alla pervon i världen. Dom som bara tänker på att få runka och ha sex. Man tror att man snackar med någon normal kille på msn, snackar om helt normala saker tills han helt plötsligt frågar:

"Kan du visa nått som gör mig kåt?" nej tack säger jag. Tror dom verkligen på allvar att man vill stippa i cam?

Som tur är så är inte alla såna. Det är jag glad för. Jag har haft nog av killar man inte kan prata med.


puss

Ovido - Quiz & Flashcards