Hennes

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2007

Fan

Av Sara - 14 oktober 2007 22:49

Jag vill bara sova, somna och aldrig mer vakna. Jag vill att livet ska vara som det är när man drömmer, då inte allt är konstant dåligt...


Jag hatar denna värld. Det kan inte vara menat att det skulle bli såhär. Att det var såhär man skulle känna.

Jag vill bara att allt ska kännas bra, men det kommer det aldrig mer göra. Inte så bra, för hur kan det?


Är det normalt att börja gråta när man träffar släkten?

 
 
Ingen bild

L

14 oktober 2007 23:01

Sänder över lite stärkande kramar över nätet, p hoppas att du snart ska må bättre.
"kram"

 
Ingen bild

lisa

16 oktober 2007 22:42

Jag tror inte det har att göra med vilka folk man är med. Även om man är med släkten och är glad för att träffa dom. Det har så mycket mer att göra med vad som händer runt omkring en, inte bara just vid det tillfället. Det är inte lätt, det kommer aldrig bli lätt...
Jag älskar dig vän

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards