Hennes

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Kärlek är som en ros

Av Sara - 26 augusti 2009 21:07

Idag har jag och Lisa bakat våran sedvanliga cheesecake. Har stått i frysen i 3 timmar nu så är väl klar om några timmar till. Så blir att äta den imorgon istället. För att fylla ut tiden och få nåt att äta idag så gjorde vi även en äpplepaj. Den blev god. Har bakat och ätit så mycket blåbärspaj sista tiden att jag nästan tröttnat på det. Får ha uppehåll ett tag.

Min extremt jobbiga granne Per kom oxå förbi ett tag och snokade runt lite och delade med sig av information (skvaller) om andra grannar. En sak som är jobbit med vissa människor är att dom aldrig fattar när det är dags att gå. Han är väldigt mycket så.

Hur som helst var det återigen en lagom lång dag i skolan idag. Började 12 och slutade 2. Blir så innan alla lektioner hunnit sätta igång. Men jag klagar inte. Det är väldigt slappt men jag är trött iallafall. Har väldigt ont i benen oxå av någon anledning, känns ungefär som växtvärk. Men skulle väl vara konstigt eftersom det var ca 5 år jag växte sist. Men man vet aldrig, hoppas inte iaf. Jag vill inte bli längre :p


Och igår var jag hos Hampus, var lika trevligt som vanligt. Dock glömde jag min ros igen. Men jag tror den trivs där, det skulle jag göra.


Kärleken är som en ros.

Vårdar man den inte så dör den.

 
 
Natalie

Natalie

26 augusti 2009 21:51

Rosor dör även om man vårdar dem, tids nog. Det är de som är det värsta med rosor. Och i sånna fall hoppas jag verkligen inte att kärleken är som en ros! :)

http://www.nogg.se/natalieolsson

 
Price Of Love

Price Of Love

27 augusti 2009 08:22

Börjar bli dags att ta med den hem eller vad tror du?:P
Älskar dig Sara:)

http://priceoflove.blogg.se

 
Ingen bild

lisa

27 augusti 2009 17:17

Kärlek och förhållanden är som en ryamatta...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards