Hennes

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Sara - 30 augusti 2009 00:29

Idag kunde jag varit på Skögsröjet. Det är jag inte :p Alla saknade pengar och/eller lust att gå och ska jag vara ärlig sörjer jag det inte heller. Visst, lite tråkigt är det att inte vara där när det nästan hade blivit tradition, men det är jävligt dyrt så det kändes knappt värt det.

Satt hemma och kollade på film med mamma istället. "Det nya landet" heter den. En av mina absoluta favoritfilmer. Visserligen har jag rätt udda filmsmak, alla brukar tycka filmerna jag älskar är tråkiga. Så av den anledningen brukar jag undvika att kolla på sånahär filmer med kompisar. Denna film är dessutom en gråtarfilm, vilket gör det ännu känsligare. Som tur är gråter mamma oxå jämt när hon ser på film.

Hur som helst rekomenderar jag den starkt! Och sen hoppas jag att alla som var på skogsröjet idag inte tjatar om hur jävla kul det var där för då kommer jag säkert ångra mig att jag inte åkte även om jag inte alls gör det nu :P

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards