Hennes

Alla inlägg under juni 2010

Av Sara - 5 juni 2010 17:20

Jag har tror jag har sagt det förut, isåfall säger jag det igen. Jag älskar den här tiden på året! Har verkligen fullt upp med allt nu för tiden känns det som. Den här veckan har varit sådär lagom hetisk; fest med bildare, lärarmiddag, filmkväll med Lisa och Christine och ikväll (inatt) var det klassfest hemma hos mig. Var jättemysigt, alla utom en sov över och åkte hem idag. Snart ska jag iväg på nästa klassfest i Högsjö, ser fram emot att inte vara värd. Jag är ingen bra värd. Men jag har inte tid med detaljer för jag måste rusa nu!

Puss

Av Sara - 2 juni 2010 22:32

Kom nyss hem från en mysig tjejkväll med några bild- och musikesteter plus några andra. Men jag har hunnit duscha oxå så en liten stund sen var det. Nu ska jag sova, känns underbart att få gå och lägga sig "tidigt" för en gångs skull. Ser fram emot några timmars sömn =)

Igår satt jag nämligen med Lisa på hopptornet halva kvällen, så blev rätt sent då med. Men det var trevligt, vi satt och filosoferade och pratade lite om den stundande Londonresan och vad vi vill göra på den. Hade eventuellt tänkt att sitta en stund på hopptornet nu när jag var påväg hem med bussen oxå, men visade sig vara smockat med folk där och en stor jävla fest. Nästan så man blir arg då jag vid det här laget nästan har börjat betrakta badplatsen som min egen, iallafall kvällstid. Det stör mig lite när jag inte kan gå dit och vara ifred som jag vill. Inte för att jag gör det överdrivet ofta, men ändå!


Men jag känner att jag svamlar, så jag ska sova nu. Can't wait =)

Ovido - Quiz & Flashcards