Hennes

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Sara - 9 juni 2010 10:53

Idag hade jag sovmorgon, något som var extremt välbehövt då jag igår var ute rätt sent igen med några klasskompisar på bland annat Harrys och dagen innan det var på filmkväll hos Ludde och även sov över här. Så att få sova ut i sin egen säng var extremt skönt faktiskt =) Ikväll blir det utgång igen. Jag vet, är extremt mycket utgång för mig såhär års, men det är ju faktiskt bara studenttider en gång i ens liv. Och om 3 dagar är det min tur, kan inte fatta att det gått så jävla fort. Jag är ju fan vuxen nu!

Men nu måste jag dricka upp mitt te och sen springa till bussen. Ber om ursäkt för att det inte blir uppdaterat så mycket på bloggen som jag skulle vilja men jag gör mitt bästa. Just nu satsar jag mest på att skriva ner vad jag har för mig så att jag senare i livet kan komma ihåg det. Och studenten VILL man minnas.

Men som sagt måste jag springa nu.

Hejdå =)

Ovido - Quiz & Flashcards