Hennes

Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Har jag hittat min dubbelgångare?

Av Sara - 21 november 2009 00:15

Mamma visade mig nyss en bild hon hittat på landstingets hemsida (hon var där för att kolla när man skulle vaccinera sig mot svininfluensan), och barnet på bilden var jättelikt mig! Iallafall som jag såg ut när jag var liten. Det konstiga var att flickan där var av utländskt utseende, dvs mörkhyad, mörkt hår, bruna ögon osv. Altså motsatsen mot mig som har ljus hy, blont hår och är blåögd. Så med andra ord var det inte färgerna som var lika, mer formerna. Svårt att förklara. Hur som helst har jag hittat min dubbelgångare, skulle vilja se hur hon ser ut om 15 år!

Eftersom jag inte orkar hitta en bild på mig som liten och sen försöka få in den på bloggen så får ni inget att jämföra med. Men här kommer en länk iaf.

(flickan tll höger)

http://www.landstinget.sormland.se/halsa_vard/Nya-influensan-AH1N1-och-vaccination/Vaccination/


Och nej, vi är väl inte jättelika. Men det finns väldigt mycket drag som är lika (kanske ni som kände mig som barn ser det). Och det är hur som helst det närmaste någon hittils kommit med att hitta min dubbelgångare (ej släktingar), andra förslag på mina dubbelgångare har varit Pocahontas, Barbie och Sars m.fl :p Tycker själv inte att jag är så lik någon av dom, rätta mig om jag har fel.

Kolla gärna länken oxå och säg vad ni tycker (ni som vet hur jag ser ut altså, helst som barn). Men nu ska jag gå och lägga mig och vänta på John Blunds nattliga besök.

Godnatt!

 
 
Ingen bild

lisa

21 november 2009 12:28

lite likt var det. :P och sars är bara bakifrån.

 
Natalie

Natalie

23 november 2009 18:42

JAG har hittat din dubbelgångare! :) Hon är till och med i samma ålder som du och hon har samma namn som du! Hon går i min skola, du får komma och glo på henne i skolkatalogen nån dag, och jag lovar, ni ÄR lika! Jag tyckte det första gången jag såg henne.

http://www.nogg.se/natalieolsson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards