Hennes

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Sara - 17 november 2009 22:45

Nu är klockan mycket och såna som jag borde sova för längesen. Dock råkade jag somna när jag kom hem från skolan idag och sov sen i fyra timmar tills mamma kom hem och väckte mig. Så även om jag skulle lagt mig i tid hade jag ändå inte kunnat somna. Bättre att vara vaken och trötta ut sig själv lite till först (även om sitta vid datorn nu inte är så ansträngande).

Eftersom jag inte har någon som helst fantasi till en blogg ska jag sluta skriva, ville bara visa att jag fortfarande är en aktiv bloggerska (även om jag dock är en utan någon fantasi till roliga inlägg).


Förresten har inte någon svarat på min förra blogg angående vad ni önskar er i julklapp. Gör det! Jag suger på att köpa presenter och skulle verkligen behöva lite insperation :p

Ovido - Quiz & Flashcards