Hennes

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Sara - 12 november 2009 20:07

Ny dag, nya händelser. Och eftersom jag lovat ska jag väl försöka få ner några ord här med. Kom hem 07.35, åkte till skolan 08.15 (räkna ut det om ni kan). I skolan hände det inte så mycket alls, fortsatte bland annat jobba på min Timbuktulåt (och ja med U!!) Sen hann jag med ett besök hos Lisa, det är trevligt att träffa henne även om det tråkigt nog inte blir så ofta nu för tiden...

Hm det fick mig in på djupare tankar, en del filosofiska. Vilket förde mig vidare till att det var längesen jag skrev något djupare inlägg, de flesta nu för tiden handlar om vad jag gjort under dagen, vilket jag själv kan tycka är rätt tråkigt att skriva om. (Måste vara tråkigt att läsa oxå så fattar inte att någon orkar). Men å andra sidan så är det väl inte så kul att sitta och läsa om någons gnällande heller, frågan är vad som är bäst (värst).

Så det är min fråga till de som läser mina bloggar: Vad är intressantast att läsa om?


Och jag vet, jag borde inte bry mig, och ofta gör jag det inte heller. Då skriver jag bara för att lätta hjärtat. Men det går i perioder det där. Just nu blir det bara väldigt ytliga inlägg och det kanske är anledningen till att jag inte skriver så ofta heller.

Känns som om detta blev ett snurrigt inlägg, men skit samma. Ibland är inte allt så logiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards