Hennes

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Sara - 14 oktober 2009 23:04

Nu är det musikalveckor i skolan. Det innebär två hela veckor med bara musikal med början i måndags. Det är faktiskt väldigt kul. Dessvärre slipper vi inte individuellt val, i mitt fall engelska C, men det är också den enda vanliga lektionen vi har på två HELA veckor (och sen efter det är det höstlov, så tre).

Dock tänkte jag vara extremt lat och skita i engelskan i morgon bitti. Jag vet att jag inte borde, men jag är så trött, och engelska så tråkigt. Visst är musikal kul, men man blir trött av det också. Visserligen var det inte så farligt måndag-tisdag. Men idag var det något extremt! Så jag tänkte göra min stackars trötta kropp en tjänst och ge mig en välförtjänt sovmorgon. Sen efter sovmorgonen är det ”studentmössprovning” och efter det är det bara att sminka sig sådär lagom överdrivet, sätta på sig sina snygga sceenkläder och sen repa. Måste medge att det är väldigt soft. Kanske just av den anledningen att jag har en sådär lagom viktig roll med sådär lagom mycket repliker. Såhär bra skulle skolan jämt vara =)

Ovido - Quiz & Flashcards