Hennes

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Sara - 9 oktober 2009 09:09

Nu skulle jag suttit på bussen påväg till skolan. Det gör jag som synes inte. Försov mig en timme (har en och en halv på mig i vanliga fall) så blev en väldig tidsbrist. Men på sitt sätt var det nog lika bra att jag missade bussen när jag försovit mig så mycket (även om jag verkligen försökte hinna). Hade nämligen räknat med att träna på min pianoläxa nu på morgonen då det är min första lektion. Det hanns så klart inte med idag. Dessutom är min pianolärare rätt läskig så vill nog inte vara där om jag ändå inte kan någonting. Men det är inte som att jag inte försökt. Mina händer räcker bara inte till att spela det, det är för svårt helt enkelt. Iaf som det är nu. Men får fortsätta öva.

För övrigt är det fredag idag. Och jag har inga planer för helgen. Iofs brukar jag inte ha det och få saker att göra iaf men idag känner jag mig mer oförbredd än vanligt. Kan bero på att igår var jag övertygad om att det var Tisdag hela dagen. Det gör att det känns som typ Onsdag idag. Vilken glad överraskning man får varje gång man kommer ihåg att det väldigt snart är helg =)

Ovido - Quiz & Flashcards