Hennes

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Sara - 1 oktober 2009 22:08

För att fortsätta på min lilla föjletång om min förkyldning kan jag nu meddela intresserade att jag varit i skolan idag. Är fortfarande förkyld men mycket bättre iaf. Så jag borde egentligen sova nu när jag inte har något intressant att skriva om. Lång dag i skolan imorgon och man vill ju helst inte vara helt död när man kommer hem heller, om det går att undvika.

Fick övningsköra till skolan idag förresten, det fick mig att inse att jag måste ta tag i hela körkortsgrejen igen. Var rätt aktiv i början av sommaren men sen gick det utför. Nu övningskör jag knappt alls nåt med mamma längre. Känns som om jag måste ta tag i det innan de redan tagna, väldigt dyra körlektioner på körskola är totalt bortkastade. Dessutom gick jag ju en kurs i trafikteori förra terminen, snart kommer jag väl inte ihåg något av det heller. Men visst, jag är ung och egentligen inte så stort behov av körkort. Kanske därför jag inte prioriterat det högst, men just med tanke på allt slit och pengar jag redan lagt ner borde jag väl försöka komma igång med det igen.

Fan vad jag blir trött på mig själv ibland!

Ovido - Quiz & Flashcards