Hennes

Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

Förlåtlåt

Av Sara - 23 juli 2008 19:17

Allt känns skit nu. Det som kändes så bra. Förlåt mig. Varför sa jag allt detdär? Jag var orolig för Dig. Men ibland mår man bäst av att inte få sanningen kastad rakt i ansiktet. Ibland är det bättre att låtsas att allt är bättre än vad det är. Att kanske inte tänka på det. Förlåt mig. Dessutom har man alltid en tendens att överdriva när man är arg. Allt man ser är rött. Det enda man vill är att såra. Men det går över på ett ögonblick. Och sen måste man ångra alla ord, ångra dom så mycket att man önskar att någon kunde klippa av tungan mig.


Jag vet att jag borde säga allt det här till Dig istället för att skriva en blogg som Du förmodligen ändå aldrig kommer läsa. Men jag blev tvungen att få ur mig allt. Allt hemskt jag kände. Förlåt förlåt förlåt!

Jag hatar när vi bråkar. Jag gör det verkligen. Ändå gör vi det varje dag. Och om vad? Alltid är det något meningslöst iaf. För när det kommer till viktigare saker håller vi ofta med varandra. Och vi kan ju verkligen ha skitkul ihop. Så vad var det idag? En dator? Och så skriker vi så att halsarna blir hesa och grannarna döva. Jag vill inte ha det så. Jag älskar ju dig så jävla mycket. Hoppas du vet om det.

Förlåt mig än en gång Lillasyster. Jag älskar dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards