Hennes

Direktlänk till inlägg 26 november 2007

I'm in the band

Av Sara - 26 november 2007 17:45

Fasen vad förkyld jag är. Vaknade imorse av att jag inte kunde andas, sånt är inte alltför trevligt. Det känns som om jag vart sjuk hela hösten. Det är inte vidare kul faktiskt.


Jag vill vara bäst på något. Alla är bra på något, många är bra på mycket. Men jag vill vara bäst. Vilken underbar känsla det hade vart. Dessvärre är jag det inte, inte på något faktiskt. Jag är bra på ganska mycket men det är alltid någon jävel som är bättre än mig. Jag vill vara bäst!


Sen var det det där med band... det har länge vart på tal att starta upp ett sådant men det blir liksom aldrig av.

Tro det eller ej men jag har faktiskt haft ett band förut. Det var typ ett år sen som vi slutade. Vi kom helt enkelt inte framåt. Vi körde samma gamla låtar om och om igen. Det var ingen som orkade lära sig nya. Sångerskan sjöng falskt och basisten var negativ till allt. Dessutom var jag inge vidare på trummor.

Men nu känns det som om vi är redo för ett andra försök. Det är faktiskt väldigt mycket gemenskap med att ha band. Fast än så länge är vi bara 2 stycken som är på.

Hör gärna av er om ni känner för att vara med :P

 
 
Ingen bild

lisa

26 november 2007 18:33

Du är en sån tävlingsmänniska Sara. Alltid ska du bli klar fortast, göra saker bäst :p Men jag håller med, det är kul :D
Puss älskade du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards