Hennes

Alla inlägg den 6 november 2007

Av Sara - 6 november 2007 17:33

Grattis på halvårsdagen mig själv.

16 år och 6 månader gammal. Bara 6 månader tills jag blir 17. Jag kan inte fatta det. Vad tiden går, vad stor jag blivit den senaste tiden.


Snart är jag gammal. Men vem bryr sig väl om det? Jag är ung nu, det är det som räknas. Dags o leva livet!


Denna dag ska jag fira med att göra läxor med Lisa. Gud vad kul... eller inte. Fast umgås är alltid trevligt.

Hoppas hon bakar en tårta åt mig oxå. Eller att någon gör det. Det är det det minsta jag kan begära.

 Men antagligen får jag inte ens det. Ärligt talat så är det ingen annan än jag själv som bryr mig om denna dag.


Denna blogg ska få vara glad och allmänt överflödig rakt igenom, så jag slutar nu.

Jag och mitt ego ska gå och titta oss i speleln eller nått annat onödigt nu.


Puss o kram <3


Ovido - Quiz & Flashcards