Hennes

Alla inlägg den 26 november 2007

Av Sara - 26 november 2007 17:45

Fasen vad förkyld jag är. Vaknade imorse av att jag inte kunde andas, sånt är inte alltför trevligt. Det känns som om jag vart sjuk hela hösten. Det är inte vidare kul faktiskt.


Jag vill vara bäst på något. Alla är bra på något, många är bra på mycket. Men jag vill vara bäst. Vilken underbar känsla det hade vart. Dessvärre är jag det inte, inte på något faktiskt. Jag är bra på ganska mycket men det är alltid någon jävel som är bättre än mig. Jag vill vara bäst!


Sen var det det där med band... det har länge vart på tal att starta upp ett sådant men det blir liksom aldrig av.

Tro det eller ej men jag har faktiskt haft ett band förut. Det var typ ett år sen som vi slutade. Vi kom helt enkelt inte framåt. Vi körde samma gamla låtar om och om igen. Det var ingen som orkade lära sig nya. Sångerskan sjöng falskt och basisten var negativ till allt. Dessutom var jag inge vidare på trummor.

Men nu känns det som om vi är redo för ett andra försök. Det är faktiskt väldigt mycket gemenskap med att ha band. Fast än så länge är vi bara 2 stycken som är på.

Hör gärna av er om ni känner för att vara med :P

Ovido - Quiz & Flashcards