Hennes

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Sara - 22 mars 2009 20:32

Och så var helgen slut. Det känns lite tragiskt. Som tur är har den varit rätt bra. Och det är ett steg närmare Påsklov oxå. I fredags/lördags var jag hos Emil, sen då på morgonen gick vi promenad i vårvädret. Det var varmt och skönt och jag fick för mig att det skulle hålla sig så. Så idag klättrade Lisa och jag upp på Hökberget, då började det snöa istället. Så nu är det vinter igen... Det är ju fan.

En annan sak som hänt som är positiv är att min lilla 6 dagar gamla kusin har fått ett namn. Vilgot ska han heta. Ju mer jag tänker på det, desto mer tycker jag om det namnet. Det är annorlunda. Till skillnad från mitt namn Sara, ett av Sveriges vanligaste namn. Men jag tycker om det oxå. Skulle absolut inte kunna tänka mig att heta något annat.

Ovido - Quiz & Flashcards