Hennes

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Sara - 13 mars 2009 20:42

Idag har jag vart hemma från skolan. Kände att jag behövde få vara det. Inte för att jag var sjuk eller nått, orkade bara inte vara i skolan. Det känns nästan lite fel att vara hemma från skolan om man inte är sjuk. Som om man inte kan må dåligt fast man inte är sjuk. Men det kan man såklart. Så var det idag för mig. Och nu känns faktiskt allt lite bättre. Har hunnit med att städa lite här hemma (dock inte mitt rum än) och lagt in bilderna från Sälen på datorn. Rätt tråkiga bilder ändå, mest från stugan och bilen då vår kamera bestämde sig för att strejka i backarna när det var så kallt.

Men det var kul som fan där uppe iallafall. 4 dagar iår vart precis lagom.  Dock hade vi otur med vädret, dimma första dagen och snöstorm sista. Men det är ju alltid så att allt aldrig blir perfekt. Kul var det iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards