Hennes

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Sara - 22 februari 2009 19:06

Nu är sportlovet slut. Det känns som den här veckan har gått alldeles för fort. Fast så är det väl jämt med lov när man tänker efter, att tiden alltid verkar gå mycket fortare då. Ändå var det två och en halv vecka sen jag var i skolan. Så det kanske börjar bli dags igen.

Så vad har jag egentligen gjort på lovet? Egentligen inte så mycket. Men man måste ju få ta det lugnt oxå när man är ledig?! Vad jag gjorde i fredags och lördags har jag visst redan skrivit om. Jag har varit i Båsenberga och åkt pulka och sjungit massa singstar oxå. Sen har jag hunnit handla både kläder och på ikea. En matta och pärlor. För jag tänkte bli kreativ. Göra en massa pärlplattor man kan ge bort som billiga presenter eller nått. Såklart har jag hunnit vara med mina nära och kära oxå. Ett ganska lyckat lov ändå enligt mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards